רון משה - החברה למוזיקה

ברוכים הבאים! באתר תוכלו להתרשם מהשירותים אותם אני מציע, מתמונות מאירועים שונים, תוכלו לקרוא עלי ומה רשמו עלי.
והכי חשוב ליצור איתי קשר כדי שאעמוד לשירותכם ואקח חלק באירוע החשוב בחייכם עם ייעוץ וליווי אישי מהרגע הראשון.

פלאפון: 054.398.2839 , דוא"ל: [email protected]

די ג’יי לאירועים קטנים

תוכן עניינים

די ג’יי באירוע הוא מרכיב חשוב בכל אירוע. גם כאשר מדובר באירועים קטנים כגון: בר מצווה, בת מצווה, מסיבת יום הולדת, בריתה, ערבי גיבוש ועוד.

נשאלת השאלה – האם אפילו למסיבה בבית או לאירוע קטן יש צורך לסגור די ג’יי? התשובה הינה חד משמעית!
אתם חייבים די ג’יי באירוע שלכם. לכן ריכזנו עבורכם את כל הפרטים הדרושים לכך.

 

כך תהפכו אירוע קטן למיוחד

כאשר מדובר באירועים גדולים עם קהל משתתפים גדול, עיצוב, תאורה, הגברה מפוצצת, כלל מרכיבים אלה גורמים לכך שהאולם יהיה מלא באנרגיות ואווירת מסיבה. אך מה קורה כאשר מדובר באירוע קטן? למשל חתונה בבית, בר או בת מצווה.

בדרך כלל האירוע יערך במתכונת מצומצת עם מספר אורחים ומקום קטן. בדיוק מהסיבה הזו יש צורך להזמין תקליטן לאירוע קטן שיגרום לאווירה טובה ושמחה.

די ג'יי לאירוע קטן
די ג’יי לחתונה בבית.

 

יתרונות של די ג’יי למסיבה בבית

די ג’יי למסיבה בבית הינו נושא שעולה בעת ארגון מסיבה בבית או אירוע קטן, כיוון שבדרך כלל תקציב האירוע הוא דל, לעיתים יהיו גם כאלה שיבחרו לדאוג למוסיקה בעצמם באמצעות בידורית או רמקול פשוט.

ממליצים לא להתפשר ולהסתכן בכך שהמסיבה לא תהיה מוצלחת ולסגור תקליטן איכותי לאירוע שידאג גם לשלב מוסיקת הרקע וגם למסיבת הריקודים, שיגרום לאורחים לרקוד ולזוז, גם לביישנים שבינכם.

 

כמה עולה די ג’יי לאירוע קטן?

המחיר של די ג’יי לאירוע קטן הוא נמוך יותר ממחיר של די ג’יי שמגיע לאירוע גדול ורב משתתפים. המחיר מורכב מפרמטרים כגון – מרחק הנסיעה, כמות הציוד הנדרשת, תוספת הגברה ועוד.

מחיר עבור אירוע קטן:

סוג השירות מחיר
די ג’יי לאירוע קטן (ללא הגברה) 1500 ₪
די ג’יי לאירוע כולל הגברה 1900 ₪
דיג’יי כולל הגברה ותאורה 2500 ₪
עמדת די ג’יי 300 ₪

 

כמו כן, תוכלו לחסוך בעלויות על ידי סגירת די ג’יי דרכנו. אנו מחזיקים בכל הציוד הדרוש למסיבה בבית ולאירועים קטנים וגדולים כאחד. אם תרצו לשדרג את המסיבה מעבר לכך קיימות אופציות נוספות לשדרוג האירוע כמו: פנסים חכמים, גשר תאורה, לייזרים, תאורה צבעונית ועוד. אם תחגגו תחת כיפת השמיים נוכל לספק לכם פתרון של הגברה עוצמתית.

 

איך בוחרים די ג’יי לאירוע קטן?

ככל שהאירוע שלכם הוא קטן ואינטימי כך המשימה של בחירת דיג’יי מקצועי חשובה יותר. הדי ג’יי ישמש כאטרקציה מרכזית של האירוע וידאג להנחיית הערב, הפעלת הקהל וניגון מוסיקה מגוונת לאורחים שלכם לאורך כל הערב עד השעות הקטנות של הלילה. דיג’יי טוב שיודע לקרוא את הקהל יוכל ללא ספק לגרום לאירוע שלכם להמשך עד השעות הקטנות.

את התקליטן לאירוע שלכם יש לבחור בקפידה ולוודא שהוא אכן מתאים. יש לבדוק את המחירים בהתאם לתקליטנים אחרים ואת שנות הניסיון במקצוע.

חשוב לקחת בחשבון כי דיג’יי שמתומחר זול לא בהכרח מתאים לאירוע שלכם מבחינת מקצועיות וניסיון דרוש. לכן מומלץ לסגור די ג’יי מקצועי ובעל ניסיון גם אם המחיר קצת גבוה יותר.

 

תקליטן לחינה בבית

בחרתם לחגוג את אירוע החינה המסורתי בבית? מומלץ לסגור די ג׳יי לחינה שיגיע עם עמדה והגברה ויספק לכם את הפתרון המוסיקלי המתאים לאירוע. חשוב לוודא כי התקליטן לחינה שולט בסגנון המוסיקלי של העדה, וכן גם לוודא האם הוא מגיע עם כל הציוד הדרוש – עמדה, הגברה ותאורה.

 

מעוניינים בתקליטן לאירוע?

חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור האירוע שלכם -> 054-398-2839 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם
שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
צרו איתנו קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן